Πολιτική επιστροφών – αποστολών

Πολιτική επιστροφών - αποστολών

Προτού περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας καλούμε να διαβάσετε και να βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με την Πολιτική επιστροφών - αποστολών, διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στo eshop μας συνεπάγεται την αποδοχή και συναίνεση σας.
Παραγγελία και Επιβεβαίωση Αποστολής

Έπειτα από την ολοκλήρωση της παραγγελίας και την επεξεργασία/επιβεβαίωση της πληρωμής, η παραγγελία θεωρείται ως “αποδεκτή” και θα λάβετε ένα e-mail “Επιβεβαίωση Παραγγελίας”. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι όλες οι πληροφορίες σε αυτό το email είναι σωστές και σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο λάθος ή παράλειψη στα στοιχεία, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό μέσω e-mail στο leparfumbar18@gmail.com.
Στην περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό e-mail της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγξετε εάν το e-mail έχει μπει στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Αν τελικά δεν το έχετε λάβει συνιστούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2310 446864.
H “Επιβεβαίωση Παραγγελίας” δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα του εκάστοτε προϊόντος. Η παραγγελία σας αντιπροσωπεύει μια προσφορά αγοράς και η αποδοχή μιας παραγγελίας δεν συνεπάγεται νομικά για την πραγματοποίησή της. Η παραγγελία ολοκληρώνεται με επιτυχία όταν λαμβάνετε το e-mail “Επιβεβαίωση Αποστολής“.
Το e-mail “Αποδοχής” και “Αποστολής” της παραγγελίας δεν αποτελεί νόμιμη απόδειξη. Το τελικό τιμολόγιο/απόδειξη δεν αποστέλλεται ηλεκτρονικά αλλά θα περιλαμβάνεται στη συσκευασία της παραγγελίας σας.

Χρόνοι Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης υπολογίζεται σε 1-2 εργάσιμες από τη στιγμή που θα λάβετε την “Επιβεβαίωση Παραγγελίας“, με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές της περιφέρειας όπου υπολογίζεται σε 2-3 εργάσιμες.
Με την “Επιβεβαίωση Παραγγελίας“, θα λάβετε έναν μοναδικό “κωδικό παρακολούθησης” ο οποίος σας επιτρέπει τον έλεγχο της κατάστασης της παραγγελίας σας στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του φορέα ταχυμεταφορών, όπως παρέχεται.
Η διάρκεια του ελέγχου, της επεξεργασίας και της αποστολής των παραγγελιών, είναι μέχρι και 24 ώρες, ενώ κατά τη διάρκεια Σαββατοκύριακων, εθνικών εορτών και σε περιόδους εκπτώσεων είναι μέχρι και 48 ώρες.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών μας παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, σε ευπρόσιτες περιοχές και εφόσον είναι δυνατή η διεκπεραίωση της αποστολής. Εφόσον επιθυμείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, συνιστούμε να την πραγματοποιήσετε όσο το δυνατόν νωρίτερα την προηγούμενη ημέρα.
*Το leparfumbar.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε απροσδόκητες συνθήκες, λόγω κακών καιρικών συνθηκών ή ανωτέρας βίας.

Αδυναμία παράδοσης της παραγγελίας

Αν η παραγγελία σας αδυνατεί να παραδοθεί με επιτυχία στη διεύθυνση που δηλώσατε, το πακέτο θα επιστραφεί στo leparfumbar.gr και η παραγγελία σας θα θεωρηθεί ότι “Ακυρώθηκε“. Όπως και θα ακολουθήσει η επιστροφή χρημάτων με τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά την διαδικασία της αγοράς. Η υπηρεσία courier θα πραγματοποιήσει δυο προσπάθειες για την παράδοση του δέματος στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει, σε περίπτωση που ούτε και τότε καταφέρει να παραδώσει το δέμα θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε καταχωρήσει. Αν και πάλι δεν υπάρξει ανταπόκριση το δέμα θα παραμείνει για άλλες δύο ημέρες στο πλησιέστερο κατάστημα courier και έπειτα θα επιστραφεί σε εμάς όπου και θα θεωρήσουμε άκυρη την παραγγελία και θα προβούμε στην επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με αντικαταβολή θα επιστραφεί μόνο το ποσό της αξίας του προϊόντος και όχι το ποσό της χρέωσης της αντικαταβολής.

Επιφυλάξεις

Τo leparfumbar.gr προσπαθεί να σας παρέχει προϊόντα υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, όσο κι αν προσπαθούμε να το αποφύγουμε, δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες, διαθεσιμότητα ή/και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστότοπο.
Κατά συνέπεια, και πάντοτε στα πλαίσια καλή πίστης, διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε τυχών λάθη, να αλλάξουμε ή να ενημερώσουμε τη σελίδα ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.
Επίσης το leparfumbar.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με σκοπό να απεικονιστούν με ακρίβεια τα προϊόντα. Εάν για οποιοδήποτε λόγο, κάποιο προϊόν της παραγγελίας σας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, μπορείτε να μας το επιστρέψετε σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών μας.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η leparfumbar.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την leparfumbar.gr ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την leparfumbar.gr αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί αρμοδίως ισχύουν τα ακόλουθα:
• Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.
• Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της leparfumbar.gr είτε μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας, Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την leparfumbar.gr και αυτή βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος.
• Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
• Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση του προϊόντος σε εύλογο. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την leparfumbar.gr.
• Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η leparfumbar.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της leparfumbar.gr πλέον. Η leparfumbar.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της leparfumbar.gr προς τον πελάτη.
• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
• Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
• Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την leparfumbar.gr, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την leparfumbar.gr.
• Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η leparfumbar.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της leparfumbar.gr πλέον. Η leparfumbar.gr κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της leparfumbar.gr. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πραγματοποιείται αντίστροφη κατάθεση από την leparfumbar.gr προς τον πελάτη.
• Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην leparfumbar.gr όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την leparfumbar.gr.
• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
• Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
• Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η leparfumbar.gr είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
• Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η leparfumbar.gr υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
• Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η leparfumbar.gr.
• Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην leparfumbar.gr το τίμημα από την Τράπεζα, η leparfumbar.gr θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό η επιστροφή θα γίνεται επίσης με κατάθεση στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
• Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
• Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.